Registrace na akci
Vánoční jarmark 10. - 22.12. 2022 v Uherském Hradišti
Od 10.12.2022 do 22.12.2022
Podmínky akce:
Podmínky a pravidla města Uherské Hradiště pro pořádání Jarmarků lidových uměleckých řemesel ====================================================== (dále jen Podmínky a pravidla) Tyto Podmínky a pravidla jsou stanovena v souladu s Mandátní smlouvou o vykonání přípravy a organizace jarmarků č. 2010/1080/APR, uzavřenou dne 1. 11. 2010. Smlouva byla schválena usnesením Rady města Uherské Hradiště č.1683/101/RM/2010 ze dne 1. 10. 2010. Jejím předmětem je příprava a organizace jarmarků, které pro město Uherské Hradiště, jakožto mandanta, v souladu s touto smlouvou vykonává Občanské sdružení Kunovjan, jako mandatář. Jarmark tradiční rukodělné výroby (dále jen jarmark) představuje specifickou kulturně společenskou akci města Uherské Hradiště s prodejem a ukázkami tradičních, regionálních výrobků a výrob lidových a uměleckých řemesel. Jde o prodejní akci jedinečnou svým sortimentem běžně nedostupným v obchodní síti. Jejím cílem je prezentace kulturních hodnot regionu, zachování a rozvíjení lidových tradic, obohacení kulturně společenského života města a zvýšení atraktivity prostředí Městské památkové zóny Uherské Hradiště. Jarmarky se konají převážně na náměstích v Městské památkové zóně (Masarykovo náměstí a Mariánské náměstí), a to pravidelně a každoročně v období velikonočních svátků (březen nebo duben), v období svatojánském (červen), během Slováckých slavností vína a otevřených památek a Dnů evropského dědictví (září) a v období předvánočním (prosinec). Jarmark se dále může konat mimořádně, mimo výše uvedené pravidelné termíny, a to v souvislosti s výročími města, městskými slavnostmi nebo s jinou kulturně společenskou akcí. Jarmark se také může konat i na jiných místech města než na náměstích v Městské památkové zóně Uherské Hradiště. I) PRÁVA A POVINNOSTI MANDATÁŘE 1) rozdělení prodávajících do kategorií Mandatář rozdělí prodejce do kategorií umožňující diferencovat podmínky jejich účasti na jarmarcích, přičemž každá kategorie má stanoven ceník poplatků: kategorie a) Držitelé titulu Ministerstva kultury ČR Nositel tradice lidového řemesla, nositelé titulu Mistr tradiční rukodělné výroby Zlínského kraje, nositelé Ceny Vladimíra Boučka za zachování a rozvoj lidové umělecké výroby. kategorie b) Výrobci a prodejci zboží se známkou Tradiční výrobek Slovácka (regionální ocenění) se svými vlastnoručními výrobky. Jedná se o prvovýrobce, nikoliv o osoby, které pouze přeprodávají výrobky od jiných výrobců. kategorie c) Výrobci a prodejci výrobků, které jsou jedinečným dokladem tradiční technologie či tradiční lidové techniky ohrožené zánikem, mají vysokou estetickou a užitnou hodnotu, jsou zhotoveny z tradičního materiálu, dodržují tradiční tvarosloví, čistotu provedení, povrchovou úpravu, dekor a barevnost odpovídající tradici, případně opakují tradiční vzory nebo předlohy. Mezi tyto výrobky patří podle druhu základního materiálu např.: hlína – černá hrnčina, glazovaná hrnčina, fajáns sklo – foukané a tvarované, malba na skle, tvorba z korálků kov – kovářské a drátenické práce pletiva – pletení ze slámy, orobince, proutí a loubků dřevo – štípání, dlabání, soustružení, zdobení dřeva kovem, řezbářství textil – tkaní na destičkách, ruční tkaní v různých vazbách, výšivka, krajkářství, modrotisk, batika, šití krojů a krojových součástí apod. Vítanou součástí prodeje je předvádění jednotlivých technik lidové umělecké či řemeslné výroby. kategorie d) Výrobci a prodejci výrobků, které materiálově, tvaroslovně či dekorem vychází z tradiční lidové umělecké či řemeslné výroby, jsou však již výrobcem přetvářeny do odlišné podoby nebo nedosahují kvality a čistoty provedení (keramiky, kovové formičky, ovčí kůže, výrobky z ovčí kůže, porcelánové hrníčky, ponožky, šátky, malovaná trička, broušené kameny, šperky, dekorované sklo, atd.) kategorie e) Výrobci a prodejci rukodělných výrobků klientů neziskových organizací (např. ústavů sociálních služeb, Charity, dětských domovů, Diakonie apod.) kategorie f) - výrobci a prodejci občerstvení A/ Prodej občerstvení včetně nealkoholických nápojů u sortimentu: jablka v karamelu, sušené ovoce, kokosky, oříšky, turecký med, perník, koření, zákusky, med, sypaný čaj, ovocné mošty, sýry, frgály, štramberské uši, pečené kaštany, lázeňské oplatky, apod. B/ Prodej občerstvení včetně nealkoholických nápojů u sortimentu: halušky, langoše, bramboráky, bramborové spirály, grilované maso/klobásy, trdelníky, čerstvé minikoblížky, domácí zabíjačka, ryby, medovina, apod. C/ Prodej alkoholických nápojů u sortimentu: víno, pivo, punč, grog, apod. D/ Prodej destilátů 2) Rozhodnutí o vyloučení prodejce a) Mandatář je oprávněn nepovolit přítomnost na jarmarku prodejcům, kteří se nepřihlásili k účasti včas a v požadovaném termínu, b) Mandatář je povinen na místě vyloučit z účasti prodejce, který poruší podmínky a pravidla jarmarku. Např.: přiveze zboží neslučitelné s charakterem jarmarku, ke svým výrobkům přidá zboží na jarmark nevhodné. 3) Výběr účastníků Mandatář je oprávněn na základě vlastního uvážení pozvat omezený okruh výrobců, v případě velkého počtu přihlášených účastníků provést jejich výběr, a to v závislosti na ročním období, charakteru jarmarku či kulturní akce, kterou jarmark doprovází. 4) Výběr poplatků Mandatář je povinen za umožnění prodeje od prodejců vybírat příslušné finanční částky – poplatky, a to dle výše uvedené kategorizace prodejců a dle níže uvedeného ceníku. Dále je mandatář povinen vystavit prodejcům příslušný doklad o platbě. Kopii tohoto dokladu o platbě je příkazník povinen archivovat, a to jak pro potřeby příkazce, tak pro potřeby vlastní. II. PODMÍNKY PRODEJE a) Prodejci jsou povinni pro prodej využívat výhradně stánků mandatáře a mandanta, případně stánků svých, ale ty musí splňovat kritéria jejich bezpečnostního provozu a zároveň kritéria estetického vzhledu, tzn., nejsou opláštěny či zakryty igelitovými ani jinými nestandardními či nevzhlednými plachtami. Plášť či střechu stánku musí tvořit stanovina v neutrální barevnosti; preferována bude BARVA HNĚDÁ. Zakázány jsou neonové a agresivní odstíny, reklamní nápisy. Posouzení komplexní vhodnosti stánku je vyhrazeno mandatáři. b) Velikost prodejního místa je stanovena na 2 m x 2 m. c) Všichni prodejci jsou povinni na své náklady zajistit likvidaci odpadu jimi vyprodukovaného při prodeji či výrobě. Likvidaci odpadu vzniklého po konzumaci (kelímky, tácky, apod.) zajišťuje mandatář. d) Platí přísný zákaz vylévání olejů na prostranství a do kanálů, jako odpadního produktu výrobců občerstvení. Rovněž je zakázáno na náměstí vylévat jakoukoliv odpadní vodu. V PŘÍPADĚ PORUŠENÍ TOHOTO USTANOVENÍ BUDE S PRODEJCEM OKAMŽITĚ UKONČENA SPOLUPRÁCE!!! e) Všichni výrobci a poskytovatelé občerstvení jsou povinni používat ve stánku podložky, které zamezí znečišťování kamenné dlažby. f) Všichni výrobci a poskytovatelé občerstvení jsou povinni po skončení akce provést na vlastní náklady likvidaci a očistu prodejního místa. g) Skladování jakéhokoliv materiálu mimo stánek, vyjma skladování povoleného mandatářem, je zakázáno. h) Vjezd automobilů do prostoru vymezeného pro jarmark je přísně zakázán v době konání jarmarku tj. od 9:00 do 18:00 hodin, a dále během programu probíhajícího na podiu. V PŘÍPADĚ PORUŠENÍ TOHOTO USTANOVENÍ BUDE S PRODEJCEM OKAMŽITĚ UKONČENA SPOLUPRÁCE!!! i) Prodejci jsou povinni na požádání předložit revizní zprávu na veškeré elektrické spotřebiče a kabely. j) Prodejce odpovídá za škody způsobené na pronajatém místě, a je povinen na vlastní náklady odstranit škody, které na předmětu užívání v důsledku poškození vzniknou. III. ZÁVAZNOST PODMÍNEK, PRAVIDEL A CENÍKU Podmínky a pravidla jsou závazné pro rok 2018. __________________________________________________________________________ V Uherském Hradišti dne 08. 02. 2016
Přečetl(a) jsem si podmínky akce a souhlasím s nimi
jméno:
příjmení:
IČ:
IČ musí obsahovat přesně 8 číslic!
DIČ:
DIČ vyplňte pouze pokud jste plátce DPH!
e-mail:
telefon:
adresa:
město:
psč:
Dny kdy se zůčastníte:
sobota - 10.12.2022
neděle - 11.12.2022
pondělí - 12.12.2022
úterý - 13.12.2022
středa - 14.12.2022
čtvrtek - 15.12.2022
pátek - 16.12.2022
sobota - 17.12.2022
neděle - 18.12.2022
pondělí - 19.12.2022
úterý - 20.12.2022
středa - 21.12.2022
čtvrtek - 22.12.2022
Jsem výrobce
-- zvolte možnost --
ne
ano
Druh výroby
Mám dobový převlek
-- zvolte možnost --
ne
ano
Elektrický odběr
-- zvolte možnost --
pouze světlo
do 5kW maximálně 2 varné konvice
nad 5kW více elektrických spotřebičů
Prodejní stánek
-- zvolte možnost --
ZAPŮJČENÍ STÁNKU: požaduji zapůjčení stánku od pořadatele
VLASTNÍ STÁNEK: přivezu si vlastní stánek
Rozměr stánku
-- zvolte možnost --
2x2m
2x3m
Parkovací karta
-- zvolte možnost --
ANO: chci parkovací kartu
NE: nechci parkovací kartu
Vaše poznámka: